12.12.19

Ny livechat-funksjonalitet hos Eico: Ikke bare det rene «snikksnakk»

Ny livechat-funksjonalitet hos Eico: Ikke bare det rene «snikksnakk»

Med den flunkende nye livechat-funksjonalitet på Eicos hjemmeside, www.eico-as.no, får kundene tilgang på enkel, rask og effektiv hjelp.

Eico tar kundeservicen seriøst, og har nettopp åpnet for en helt ny livechat-funksjonalitet som skal bidra til å gi nåværende og potensielle kunder en enda bedre serviceopplevelse.

- Vi gleder oss til å komme enda nærmere våre kunder og potensielle kunder – for eksempel dersom de er i tvil om kjøpsprosessen eller har tekniske spørsmål. Det tiltaket vi presenterer nå går nok litt mot den generelle «tendensen», hvor det ofte på en grossists hjemmeside er utrolig vanskelig å finne et telefonnummer eller en kontakt til kundeserviceavdelingen, forteller Anette Aarup Nielsen, markedsansvarlig i Eico.

Den nye livechat vil være tilgjengelig for kundene både før, under og etter et kjøp, og er åpen daglig fra kl. 08:30-16:00. I tillegg har Eico en telefon-hotline som er åpen hver dag fra kl. 13:00-15:00.

- For oss er det aller viktigste at vi yter den beste rådgivningen og servicen til våre kunder, og det handler i høy grad om å være nærværende og tilgjengelige. Som spesialist innen teknisk avanserte produkter som kjøkkenvifter, kokeplater og vinkjøleskap er det selvsagt helt essensielt at vi til enhver tid er tilgjengelige for dialog via chat eller telefon dersom kundene våre har uavklarte spørsmål, avslutter Anette Aarup Nielsen.

Prøv den nye livechat-funksjonaliteten på www.eico-as.no, og ta også meget gjerne en titt på våre nye FAQ – ofte stilte spørsmål.